středa 10. října 2012

Rostou...


10 komentářů:

  1. U nás taky - jedlé, nejedlé i ty barvířské. Mám žeň a doma je to jako v jedové chýši.

    OdpovědětVymazat
  2. Rostou i do zelena. Jenže fotosy z mobilu jsou takové nijaké a neostré. Hlavně tam, kde bych potřebovala použít makro. Fotky publikují bez kejklí v příslušném programu. Buď je dobrá a nebo je na vyhození. Dnešní fotoúlovek - krásně ožraná jedůvka zelená, ale co si budeme nalhávat, ty skoro i jedlé červené jsou fotogeničtější.
    Zlo bývá nenápadné.
    Byla jsem v lese po třech letech. Užívala jsem si to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Add fotky...věc názoru :) Ale já nejsem fotograf :D Nebyla 3 roky v lese? No nazdar...tak to by mi chybělo...ale já mám les za oknem...a to takový, kde se dá bloudit :)

      Vymazat
  3. Add fotky - nejsem ani fotograf a ani výtvarník. Když ale budu aranžovat zátiší s určitým záměrem, tak se "prohnání" fotky grafickým programem bránit nebudu, včetně rozostření, změny barvy, dokreslení detailu... Ale přijde mi fuj a ee dělat totéž třeba na momentce, kde babočka sedí na kopřivě. Nebo když dělám fotoatlas. Tam potřebuji věrnost obrazu. Fotka, pod kterou si povídáme, není nejlepší. Určitě by snesla oříznutí. Možná jsem měla místo zakleknutí zalehnout, ale ono bylo moc mokro :-)
    Pocházím z podhůří Šumavy. Kopce a lesy a klidný mocný proud řeky mi ve Stepi chybí. Co už, nemohu mít všechno. Asimilovala jsem se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkám, to je věc názoru :) I ta tzv momentka :) A já neřeším kvalitu fotky, to je také vždy subjektivní přeci :) Já jen řekl první asociaci na shlédnutí fotky a přečtení textu, která mi brnkla mozkem i srdcem :)
      Jo...jsem kousek od Šumavy :))

      Vymazat
  4. Miluju muchomůrky! Hlavně tyhle červené, jsou to šperky... A mladé prý podpoří pánskou výkonnost ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Anonymní asi neodpoví.... :-) Já bych tedy muchomůrky používala pouze jako muší likvidátor - na talíř se dá klobouk červené muchomůrky a pocukruje. Mouchy to láká, slétají se, sosají dobrotu a padají jak mouchy. Jestli to funguje i u ostatních jedovatin nevím, ale s tou červenou je to tutovka ověřená. I když tedy s ohledem na bezpečnost dětí preferuji mucholapky.
      Ukrajinci muchomůrky červené sbírají a i nějak upravené jedí. Prý. Tak co se zkusit zeptat na poloninách? Mukačevo je již zbytečně civilizované, tam už dozajista zapomněli.

      Vymazat
    2. Prostě se mladá plodnice zblajzne...

      Vymazat