neděle 21. října 2012

Lesní tuctovka pro Lady Evil

Neurazí, neublíží, nenadchne. Podzimní pozdní ráno v lese. Každý jich máme v archivu přehršel. Možná použít filtr (chacha chichi chocho - foceno mobilem), aby vynikly sluneční paprsky prodírající se oparerem - byla by asi "výtvarnější". Být to na klasický monochromatický kinofilm a pak si pohrát v komoře s teplejším odstínem vývojky, s expozicí, možná výřez - mohla by to být velice hezká další tuctovka.
Ale dopoledne to bylo parádní :)

7 komentářů:

  1. Dá se vysvětlit dvojím způsobem :) nejdřív...díky, ať tak nebo tak, věnování potěší :)
    První možnost...nazýváš něco tuctovkou, ani pro Tebe to nemá hodnotu žádnou, ale pro LadyEvil dost dobré, a tak mu to věnuji, nic mne to, zdánlivě, nestojí :)
    Druhá možnost...má to pro mne hodnotu a přesto to věnuji. Nicméně to radši nazvu tuctovkou dopředu a patřičně shodím včas...co kdyby to udělal někdo jiný?:)
    I z fotky mobilem se dá tvořit...vložit do toho...něco...použít filtry, ostření, vrstvy, masky ... a udělat buď...kýč, který vyvolá jen emoce...nebo umění, které vyvolá emoce i myšlenku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ti odpovídala, nezobrazilo se to tu, nejspíš je to v mailu. Stále si nerozumím se zdejším redakčním systémem. To se podá. Nejspíš. Doufám.
      Ve zkratce - fotka je cenná pro mne, neshazuji ji, myslím, že své tvoření jsem schopna posoudit celkem objektivně. Jestli vyvolala emoce, nevím, k přemýšlení neprovokuje. Jen říká: takhle tam v tu chvíli bylo. Filtr by jí pomohl - zdůraznila by se atmosféra prostředí a zvýšila by se popisnost. A celek by vybudil fantazii - minimálně k představě vůní.
      Uchovávám tak jednu fotku z padesáti, publikuji setinu z archivovaného.

      Vymazat
    2. Ale to je smutné, když z té setiny nakonec publikuješ ... dle sebe kýč a tuctovku :)

      Vymazat
    3. A sednul jsi si před tou pavučinou a nebo před zobrazením sluníčka mezi stromy na zadek? Můžeš s klidným svědomím říci, žes podobné již neviděl - a lepší?

      Vymazat
    4. Můžu říct, že jsem viděl fotky technicky lepší, viděl spousty podobných fotek...a přesto bych každou další takovou fotku nenazval kýčem ani tuctovkou...ale jsou Tvé, můžeš jim dávat ofc jaké chceš názvy :)
      Mne zaujaly už jen proto, že mne obě donutily se zamyslet, proč je nazýváš tak, jak je nazýváš...a pak je publikuješ a dokonce jednu mně ...věnuješ ...

      Vymazat
    5. Přišla jsem o foťák, sekám momentky mobilem a nijak neupravuji. Zatím ušetřené drobné cpu do důležitějších drobností. Jo, napsala jsem věnování, je Tvoje, nikde ji již nepoužiji. Výběr fotky je dán naším povídáním si pod pavučinou. A název určilo vědomí všech jejích nedostatků.
      Jistě že třeba " Listopad ve smíšeném lese" by znělo vznešeněji, nebo taky blběji, jak komu.
      U pavučin jsem obrečela makro. Nebyla jsem líná šplhat po štaflích, ale víc a detailněji to přiblížit prostě nešlo.
      To takhle na dálku nejde, museli bychom být u jednoho stolu a čmárat po fotce, proč právě tak jo a ne...
      Celkem dost přemýšlím, než zmáčknu spoušť. I když jsou už filmy minulostí.

      Vymazat
    6. Ani tak bychom se neshodli...vše je relativní a subjektivní :) Ale ber to tak, že já nejsem fotograf :))

      Vymazat